Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Misiunile tale în echipa noastră: - Asiguri înregistrarea informațiilor de payroll (modificări de natură contractuală salariați, ore de prezența salariați, absențe, prime, avansuri de salariu etc.) și coerența datelor în programele de salarizare, în vederea realizării statelor de plată pentru angajații clienților francezi din portofoliul nostru; - Calculezi compensațiile la care au dreptul salariații ca urmare a încheierii sau rupturii anticipate a contractelor individuale de muncă, în conformitate cu legislația în vigoare, prevederile Contractului Colectiv de muncă aplicabil și particularitaților fiecarui client; - Asiguri gestiunea dosarelor de concedii medicale și accidente de munca și realizezi adeverințele de salariu necesare îndemnizarii salariaților de către organismele din Franța; - Realizezi declarațiile de cotizații sociale specifice societăților clientului; - Participi la managementul calității având o contribuție activă la ameliorarea procedurilor și a proceselor specifice departamentului. Beneficii: Beneficiile tale: - Mediu de lucru internațional, cu reale oportunițăti de dezvoltare personală și profesională; - Atmosferă de lucru prietenoasă și spirit colegial; - Pachet salarial motivant și bonusuri de performanță.

Cerinte

Candidatul ideal: Ne mărim echipa de Payroll la sediul nostru din Iași! Ești o persoană organizată, atentă la detalii, concentrată pe rezultate și dornică de perfecționare continua? Te vrem în echipa noastră! Fie că ești la început de carieră și cauți o experiență profesională care să conteze, fie că ai lucrat deja în acest domeniu (sau într-un domeniu relevant pentru activitatea noastră) și vrei să te dezvolți, noi vom identifica trainingul potrivit pentru a te pune în valoare în echipa noastră de Payroll France. Pentru a face parte din echipa noastră ai nevoie de: - Cunoștinṭe de limbă franceză la nivel incepator spre mediu (minim A2); - Cunoștinṭe de utilizare pachet MS Office; - Capacitate de adaptare la un mediu dinamic și întreprinzător; - Capacitate de învățare rapidă; - Capacitate de sinteză și spirit analitic; - Capacitate de organizare și prioritizare.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare