Detalii loc de munca - Brașov

Descrierea jobului - Brașov

-Studii superioare tehnice: Inginer Constructii Industriale si Civile; -Minim 5 ani experienta in desfasurarea de proiecte de constructii de anvergura; -Experienta solida in managementul echipei; -Experienta in dezvoltarea colaborarii cu beneficiarii proiectelor de la faza de preluare lucrare pana la incheierea acesteia; -Experienta in managementul cotractorilor: alegere, negociere, urmarire indeplinire lucrare, finalizarea lucrarii; - Engleza - nivel avansat

Cerinte

-Coordoneaza si raspunde de activitatea proiectului si implicit a agajatilor alocati pe proiect -Este responsabil de relatia cu clientul de la semnarea contractului comercial pana la incasarea intregii contravalori a contractlui si incheierea acestuia cu succes; -Stabilirea si mentinerea unei relatii profesionale cu clientii si alte parti implicate in proiecte; -Demareaza proiectele conform itemilor stabiliti la sedinta de predare a proiectelor; -Participarea la toate fazele proiectelor de la inceputul acestuia si pana la receptia finala; -Coordoneaza si integreaza activitatile proiectelor; -Conduce si administreaza resursele materiale, financiare si umane ale proiectelor R; -Subcontracteaza atunci cand este cazul, parti ale proiectelor, conform procedurii interne; -Negociaza cu subcontracatntii si furnizorii in cel mai bun interes la firmei; -Realizeaza mapa comparativa pentru negocieri (mapa va cuprinde 3 oferte, cele mai potrivite si avantajoase proiectelor); -Negociaza Notele de Comanda Suplimentara si Notele de Renuntari cu beneficiarii sau reprezentantii acestora; -Monitorizeaza activitatile proiectelor si resursele pentru a diminua riscul; -Raspunde de incadrarea in termene limita, bugete alocate si productivitate in ceea ce priveste subcontractorii si angajatii firmei; -Este responsabil cu calitatea lucrarilor executate; -Centralizarea in colaborare cu proiecteantii si responsabilul cu aprovizionarea a tuturor documentelor necesare pentru intocmirea dosarului ce se va preda pentru Cartea Tehnica a constructiei la finalizarea lucrarilor; -Creeaza sau desfasoara analize cost-beneficiu, sau de alta natura; -Evalueaza, monitorizeaza, sau asigura conformitatea cu legile, reglementarile, politicile, standardele, sau procedurile; -Centralizeaza situatiile de lucrari si le prezinta Departamentului Financiar Contabil spre facturare; -Centralizeaza intreaga documentatie a lucrarii si o preda la finele proiectelui catre beneficiar; -Raspunde de incasarea in totalitate a contravalorii contractului; -In eventualitatea litigiilor cu beneficiarul, se implica in masura atributiilor avute pe durata derularii contractului.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare