Acest anunt a expirat la data: 05.01.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Coordonarea portofoliului de proiecte in conformitate cu Strategia Generala a Companiei • Evalueaza si asigura prioritizarea proiectelor in conformitate cu Strategia Generala a companiei echilibrand portofoliul de proiecte astfel incat sa se utilizeze optim resursele • Atributii specifice in legatura cu Procesul de Bugetare Proiecte o Deruleaza si coordoneaza Procesul de Bugetare Proiecte asigurand crearea si implementarea unui portofoliu de proiecte echilibrat si in deplina concordonata cu obiectivele strategice asa cum sunt ele definite in Strategia Generala o Desfasoara activitatea de prioritizare prin stabilirea prioritatilor proiectelor pe baza informatiilor colectate o Evaluează implementarea proiectelor în colaborare cu compartimentele organizationale implicate o Constituie punctul de intrare unic pentru totalitatea cerintelor, indiferent de dimensiunile si natura proiectului si/sau cererii de schimbare o Asigura alocarea de resurse umane pentru compartimentele organizationale si solutioneaza eventualele conflice de resurse asigurand alocarea optima • Atributii specifice in legatura cu derularea de proiecte o Supravegheaza si controleaza toate proiectele o Efectuează planificarea proiectelor şi raportarea la nivel de portofoliu de proiecte o Monitorizeaza la nivel centralizat gradul de indeplinire a planurilor de proiect, a obiectivelor si a bugetelor aferente proiectelor o Monitorizeaza modul de realizare a managementului proiectelor prin stabilirea unor standarde de proiecte portofoliu si managementul resurselor ce urmeaza a fi respectate de toate partile implicate o Pentru proiectele finalizate, monitorizeaza si raporteaza periodic si la cerere situatia beneficiilor estimate prin raportare la beneficiile realizate. • Atributii specifice in legatura cu pregatirea sedintelor Comitetelor de Proiecte o Organizeaza si pregateste sedintele Comitetelor de Proiecte o Elaboreaza materialele necesare sustinerii in cadrul Comitetului de Proiecte (aspecte statistice si de raportare la nivelul intregului portofoliu de proiecte sau individual pentru fiecare proiect in parte) si supune spre aprobare deciziile strategice aferente portofoliului de proiecte

Cerinte

• 3 ani experienta in Project Management si Portfolio Management (prioritizare proiecte si alocare de resurse) • Studii financiar-bancare – Academia de Studii Economice • Cunostinte de IT: liceu cu profil informatic sau facultatea de Cibernetica - ASE • Buna intelegere a metodologiei proiectelor de IT – intelegerea business-ului si a specificatiilor functionale, testare, change management, training pentru utilizatori • Engleza nivel avansat si Franceza nivel mediu • Excelente abilitati de comunicare si persuasiune • Persoana analitica, autonoma, orientata spre rezultate • Expunere la mediu si cultura organizationala internationala

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Diploma de facultate

Nivel minim de experienta necesara 5 - 10 ani

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare