Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Receptionarea reclamatiilor de la client ; Inregistrarea reclamatiilor dupa procedura stabilita; Coordonarea activitatiilor de control a produsului suspect; Participarea la analiza si verificarea implementarii masurilor date catre client; Transmiterea raportului si informarea clientului cu privire la evolutia procesului de remediere; Incheierea procesului si remedierea reclamatiilor; Intocmirea instructiunilor de lucru pentru echipa de sortare a bunurilor suspecte; Monitorizarea rezultatelor actiunilor de sortare, comunicare interna a acestor rezultate; Consultare lunara portale clienti, comunicare interna a nivelului de performanta al sistemului de calitate (i.e, ppm, numar reclamatii, numar piese reclamate, livrari la timp etc.); Planificarea, efectuarea si documentarea auditurilor interne specifice; Comunicarea rezultatelor auditurilor catre persoanele implicate.

Cerinte

Experienta minim 1 an in domeniul calitatii; Experienta in relatia cu clientii reprezinta un avantaj; Cunostinte bune de desen tehnic, mecanica, electronica, tolerante, calcul de tolerante si automatizari; Cunostinte ISO TS 16949; Cunostinte / experienta cu: FMEA, Control Plan, Ishikawa, QRQC, Analiza Pareto, Raport 8D, SPC/MSA; Cunostinte / experienta in audituri de calitate. Cunostinte lb. engleza scris, vorbit Cunostinte lb. germana reprezinta un avantaj Cunostinte lb. franceza reprezinta un avantaj Capacitatea de a lucra proactiv; Bune capacitati de comunicare (oral si scris); Buna capacitate de relationare si lucru in echipa; Orientare spre client; Spirit analitic, gandire logica; Bune abilitati de analiza; Abilitatea de a lucra sub presiune; Abilitatea de a urmari si respecta termene; Capacitatea de a munci intr-un sistem bine organizat si structurat;Capacitatea de interventie rapida si spontana in rezolvarea de probleme.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare