Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Ești candidatul potrivit dacă ai: - Experiență relevantă de lucru în domeniul recrutării de personal de minim 2 ani; - Nivel avansat de limbă engleză (minim B2); - Nivel mediu de limbă franceză/spaniolă/italiană/ germană-constituie un avantaj; - Cunoștințe de utilizare pachet Microsoft Office; - Excelente abilități de comunicare, adaptarea limbajului în funcție de interlocutor; - Excelente abilități de inter-relaționare: integrarea rapidă în echipă, stabilirea unei relații profesioniste cu clienții; - Capacitate bună de gestionare a responsabilităților și a timpului: task-oriented, deadline-oriented; - Flexibilitate, capacitate de adaptare la situații neprevăzute; - Spirit de intiațivă și creativitate;

Cerinte

Responsabilităţi: - Formularea și postarea anunțurilor de angajare pe site-urile de specialitate/social media; - Identificarea candidaților conform profilului cerut; - Realizarea screening-ului CV-urilor candidaților în conformitate cu cerințele postului vizat; - Identificarea candidaților conform profilului cerut; - Realizarea testărilor specifice posturilor (lingvistice/competenţe tehnice, etc); - Susținerea interviurilor de selecție în vederea validării profilului căutat; - Prezentarea unei liste scurte cu candidații selectați pentru client; - Gestionarea relatiei de colaborare cu clientul, oferindu-i informații cantitative și calitative saptamanale privind evoluția proiectului; - Dezvoltarea unei relații de calitate cu toți candidații intrați în procesul de recrutare, selectați pentru angajare sau nu; - Administrarea și dezvoltarea bazei de date cu candidați, asigurând acuratețea informațiilor introduse Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

2 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare