Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Misiune : În calitate de Asistent administrativ principalele tale misiuni vor fi: -Tratarea apelurilor telefonice şi redirecţionarea lor către asistenţii comerciali sau achizitori; -Realizarea unui raport de geo-localizare a achizitorilor din Franţa, confruntând informaţiile de pe GPS cu informaţiile trecute în raportul lor de activitate şi introducerea acestor date cu privire la activitatea lor în SAP; -Tratarea tuturor cererilor de integrare a noilor salariaţi: întocmirea cererilor de material informatic, telefon, maşină, avans deplasări; -Organizarea deplasărilor la saloane şi turnee pentru toţi angajaţii departamentului în funcţie de planificarea lunară: validarea traseelor, rezervări de maşini, rezervări de hotel, trimiterea sintezei – foaia de rută – către toate persoanele care merg la salon, înregistrarea costurilor şi facturilor, cumpărarea badge-urilor; -Organizarea tuturor turneelor de teren pentru departamentul Marketing –Achiziţii, după validarea managerilor: organizarea traseelor, rezevări de maşini, rezervări de hotel, înregistrarea costurilor şi facturilor. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Cunoştinte avansate de utilizare a pachetului Microsoft Office; - Nivel avansat de limba franceză şi engleză; - Bune abilităţi de comunicare orală şi scrisă; - Experienţă profesională de minim 1 an în domeniul administrativ-secretariat – reprezintă un avantaj.

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare