Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

MISIUNE: În calitate de Asistent administrativ RH, vorbitor de limba franceză, principalele tale responsabilităţi vor fi: - Comunică prin mail şi prin telefon cu colaboratorii din Franţa, în vederea realizării sarcinilor administrative; - Menţine relaţile cu colaboratorii externi şi răspunde prompt cerinţelor acestora; - Redactează corespondenţa de afaceri necesară desfăşurării activităţii zilnice; - Realizează apeluri pentru a interacţiona cu agenţii de interimat personal; - Furnizează suportul tehnic pentru serviciile operaţionale; - Tratează prin telefon problemele semnalate de clienţii finali. BENEFICII: -Formare la nivel internaţional ; -Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică de succes ; -Pachet salarial atractiv.

Cerinte

CANDIDATUL IDEAL: Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: -Cunoaşterea limbii franceze la nivel avansat (B2); -Cunoştinţe foarte bune de utilizare a programului Excel; -Experienţa profesională de cel puţin un an, (experienţa în domeniul administrativ reprezintă un avantaj); -Excelente capacităţi de organizare.

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare