Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Colegii mei te vor ajuta să înveți ce înseamnă: - Realizarea sarcinilor administrative; - Gestionarea relațiilor cu colaboratorii externi; - Verificarea și actualizarea bazelor de date ale departamentului; - Preluarea, înregistrarea, distribuirea documentelor sau informațiilor către departamentele implicate, îndosarierea și arhivarea corespondenței și a mesajelor primite din partea partenerilor, clienților și a celorlalți angajați; - Redactarea corespondenței de afaceri necesare desfășurării activității zilnice; - Furnizarea suportul tehnic pentru serviciile operaționale (prelucrare și evidența documente); - Întocmirea și transmiterea rapoartelor lunare cu privire la activitățile administrative către superiorul ierarhic etc.

Cerinte

Căutam o persoană motivată și cu spirit analitic pentru a se alătura echipei RH Contracte internațional, la sediul nostru din Iași. Suntem dornici să te cunoaștem dacă: - Cunoști limba franceză la nivel mediu (minim B1); - Ai experiență în domeniul administrativ (aceasta reprezintă un avantaj); - Ai excelente capacități de organizare. Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunităţi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare