Acest anunt a expirat la data: 17.01.2018

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Postul presupune munca de birou, 8 ore/zi, 40 ore/saptamana, zile lucratoare: de luni pana vineri inclusiv. Lucrul in ture saptamanale: 08:00-16:00 / 11:00-19:00. 1. Electueaza tranzactiile in aplicatia informatica aferente comenzilor, livrarilor, facturarii, incasarilor si platilor si intocmeste documentatia aferenta 2. Centralizeaza tranzactiile efectuate si urmareste intreg fluxul logistic: de la verificarea stocurilor, rezervarea de produse, plasarea comenzilor pana la monitorizarea efectuarii livrarilor 3. Asigura suport administrativ in gestionarea relatiilor cu clientii 4. Intocmeste rapoarte de activitate periodice si efectueaza toate inregistrarile administrarii clientilor si vanzarilor 5. Asista superiorii in solicitari legate de centralizarea datelor, rapoartelor de activitate, analize ad-hoc in functie de cerintele managementului

Cerinte

1. Cunostinte operare calculator, Microsoft Office (Excel si Word: nivel mediu-OBLIGATORIU) 2. Foarte bune abilitati de comunicare (oral si scris) 3. Viteza si acuratete de redactare si de introducere date 4. Cunostinte proces vanzare, gandire analitica 5. Echilibru emotional 6. Limba engleza: vorbit/scris: nivel mediu – de preferat

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

Nivel minim de experienta necesara 2 - 3 ani

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare