Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Oferim oportunitatea dezvoltării unei cariere, în cadrul unui proiect interesant, cu deschidere internațională. Este mediul perfect pentru a utiliza și dezvolta în același timp competenţe lingvistice multiple. În calitate de Responsabil achiziţii principalele tale responsabilități vor fi: - Dezvoltarea portofoliului de furnizori şi mentinerea unei bune relatii de business cu aceştia; - Realizarea și monitorizarea aprovizionării cu materiale și echipamente comerciale pentru lanțul de magazine și platforme logistice ale clientului, în vederea asigurării unui serviciu la standarde ridicate de calitate; - Contractarea de furnizori de servicii și utilități pentru asigurarea funcționării activității clientului în cele mai bune condiții; - Pregatirea dosarului cu informaţii despre produsele de achiziţionat; - Coordonarea proceselor de achiziție pentru toate reperele validate, identificarea soluțiilor optime pentru substituire, negocierea celor mai bune condiții în termeni de eficiență și eficacitate.

Cerinte

Căutăm o persoană dornică să performeze în domeniul achiziţiilor internaţionale cu un spirit comercial dezvoltat. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Spirit de iniţiativă, proactivitate, dorinţă de perfecţionare continuă; - Bune abilităţi de organizare şi planificare; - Bune abilităţi de negociere şi comunicare prin telefon/e-mail; - Atenţie la detalii, orientare spre soluţii şi rezultate; - Autonomie, bună gestionare a priorităţilor; - Cunoştinţe de limbă engleză şi limbă franceză (nivel B1 - B2).

1 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare