Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Căutăm o persoană dinamică, cu spirit analitic și capacitate de organizare pentru a se alătura departamentului de mentenanța lucrări. În calitate de responsabil administrativ-autorizații, principalele tale misiuni vor fi: -Menținerea și consolidarea relației cu partenerii noștri externi (firme de proiectare și/sau arhitectură) ; -Gestionarea relației cu instituțiile statului în vederea obținerii avizelor și aprobărilor necesare desfășurării proiectelor companiei; -Identificarea și înțelegerea problemelor de ordin tehnic semnalate la sediile companiei, căutarea prestatarilor, solicitarea devizelor și validarea acestora cu superiorul ierarhic; -Urmărirea intervențiilor diverșilor prestatari; -Realizarea de rapoarte de activitate. Beneficii: Beneficii : -Formare la nivelul companiei și internațional; -Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; -Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

Cerinte

Candidatul ideal: Pentru reușita în această misiune vei avea nevoie de: -Studii tehnice (finalizate sau în curs de finalizare); -Cunoștințe de operare MS Office și AutoCAD 2D; -Capacitate de adaptare și învățare rapidă; -Experiența în lucru și cunoștințele de limbă străină pot fi considerate un avantaj.

1 pozitii disponibile 26 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare