Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Promoveaza produsul turistic hotelier; Aplica politicile de marketing si cele tarifare ale companiei; Negociaza tarifele pentru clienti in limitele stabilite; Efectueaza operatiile legate de check-in (verificare documente, incasare contravaloare sejur); Opereaza in sistemul de gestiune hoteliera Opera rezervarile si informatiile legate de sejur; Transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitarile speciale ale clientilor; Inregistreaza si verifica datele operative, contabile si statistice specifice activitatii de receptie; Rezolva reclamatiile oaspetelui sau transmite, dupa caz, sesizarile primite departamentelor vizate; La check-out, efectueaza verificarile obisnuite, inclusiv a soldurilor restante de plata.

Cerinte

Candidatul ideal Vrei sa patrunzi sau sa te dezvolti in industria ospitalitatii hoteliere de top si te regasesti in descrierea de mai jos? Atunci trimite-ne CV si vino sa ne cunoastem pentru a iti incepe cariera in Continental Hotels. ​Aptitudinile candidatului ideal: Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; Orientare catre client, amabilitate; Capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme; Bune abilitati de comunicare, lucru in echipa; Inalt nivel de responsabilitate; Bune abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Cerinte: Limba engleza – obligatoriu; cunoasterea unei alte limbi straine, constituie un avantaj; Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel); Curs de calificare /Receptioner, constituie avantaj (nu este obligatoriu)

1 pozitii disponibile 11 persoane au aplicat deja

Joburi similare