Acest anunt a expirat la data: 15.11.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Brașov

Descrierea jobului - Brașov

- Realizarea procedurilor de check-in/ check-out si asistenta oaspetilor pe intreaga perioada a sejurului - Intocmirea facturilor fiscale - Opereaza in sistemul de gestiune hoteliera - Opera - Transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitarile speciale ale clientilor, - Inregistreaza si verifica datele operative, contabile si statistice specifice activitatii de receptie, - Rezolva reclamatiile oaspetelui sau transmite, dupa caz, sesizarile primite departamentelor vizate, - La check-out, efectueaza verificarile obisnuite, inclusiv a soldurilor restante de plat

Cerinte

- Orientare catre client, amabilitate, - Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila, - Capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme, - Bune abilitati de comunicare, abilitati de lucru in echipa, - Inalt nivel de responsabilitate, - Abilitati de organizare. - Cunostinte de lb engleza.

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare