Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Promoveaza produsul turistic hotelier; Aplica politicile de marketing si cele tarifare ale companiei; Negociaza tarifele pentru clienti in limitele stabilite; Efectueaza operatiile legate de check-in (verificare documente, incasare contravaloare sejur); Opereaza in sistemul de gestiune hoteliera Opera rezervarile si informatiile legate de sejur; Transmite departamentelor interesate comenzile sau solicitarile speciale ale clientilor; Inregistreaza si verifica datele operative, contabile si statistice specifice activitatii de receptie; Rezolva reclamatiile oaspetelui sau transmite, dupa caz, sesizarile primite departamentelor vizate; La check-out, efectueaza verificarile obisnuite, inclusiv a soldurilor restante de plata. Oferta: Salariu fix negociabil in functie de experienta relevanta in domeniu si in acord cu grila de salarizare a companiei; Planuri de Dezvoltare Profesionala si training, activitati sociale in cadrul companiei.

Cerinte

Candidatul ideal va avea: Orientare catre client, amabilitate; Atitudine pozitiva, prezenta si tinuta agreabila; Capacitatea de a gasi solutii si de a rezolva probleme; Bune abilitati de comunicare, abilitati de lucru in echipa; Inalt nivel de responsabilitate; Abilitati de organizare si de prioritizare a activitatilor. Cerintele noastre: Student sau absolvent de studii superioare (de preferat Turism, Economie); Limba engleza nivel avansat - obligatoriu; cunoasterea unei alte limbi straine, constituie un avantaj; Cunostinte de operare pe calculator (Word, Excel); Cunostinte de operare /Opera, constituie un avantaj; Curs de calificare /Receptioner, constituie avantaj.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare