Acest anunt a expirat la data: 01.01.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati - Gestioneaza o excelenta relatie cu clientii; - Rezolva solicitarile de orice fel, intr-o maniera profesionala si respectuoasa, fie in persoana, la telefon sau prin email; - Administreaza rezervarile, anularile, no-show-urile, conform politicii hotelului; - Se mentine la curent cu preturile de vanzare, pentru a oferi informatii corecte clientilor si celor interesati; - Are atributii de facturare si incasare contravaloare servicii. Oferta (bonusuri, beneficii): - Mediu de lucru placut; - Semnarea contractului de munca in conditii legale, conform legislatiei in vigoare; - Salariu motivant, masa gratuita, bonuri de masa.

Cerinte

Cerinte: - Experienta intr-o pozitie similara constituie un avantaj.; - Foarte bune abilitati de comunicare; - Atentie la detalii; - Persoana proactiva, ambitioasa, disciplinata si cu initiativa; - Aspect placut, prezenta agreabila; - Cunoasterea a cel putin o limba de circulatie internationala; - Cunoasterea programului Fidelio constituie un avantaj.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

Limbi straine necesare Engleza

2 pozitii disponibile 3 persoane au aplicat deja

Joburi similare