Acest anunt a expirat la data: 16.09.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Intampinarea clientului conform procedurilor de lucru existente; - Oficializarea clientului in Amadeus (cazarea); - Emiterea cardului magnetic de acces in spatiul de cazare; - Incasarea prestatiilor efectuate catre clienti si emiterea facturii de cazare, plus servicii conexe; - Gestionarea apelurilor telefonice, atat din exterior (prin centrala telefonica a hotelului) cat si cele din interior; - Promovarea catre clienti a tuturor produselor si serviciilor oferite de hotel (ex: spalatorie, facilitati conferinte, restaurant, bar, suveniruri, etc.); - Ia cunostinta zilnic de sesizarile, reclamatiile si sugestiile clientilor, le rezolva pe cele care intra in atributiile sale, le transmite pe celelalte compartimentelor implicate, informeaza seful direct/managerul de serviciu de toate aceste aspecte si de rezolvarea lor operativa Oferim: - pachet salarial atractiv ce include: spor de noapte, weekend, sarbatori legale, bonusuri in functie de realizarile lunare, tichete de masa, sprijin financiar pentru transport si alte beneficii ce vor fi communicate la interviu - mediu de lucru profesional, traininguri si oportunitati de dezvoltare a carierei. - uniforma

Cerinte

- experinta in activitatea de Receptie hotel de cel putin 3 ani; - calificare Receptioner hotel; - limba Engleza fluent + cunostinte o alta limba straina; - cunostinte bune PC; - cunostinte de contabilitate; - persoana organizata; - cunostinte solide de cultura generala; - prezenta fizica placuta; - spirit de echipa; - atentie distributiva; - optimism; - flexibilitate

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

Nivel minim de experienta necesara 2 - 3 ani

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare