Acest anunt a expirat la data: 15.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Responsabilitati: - Intampina oaspetii hotelului conform standardelor hotelului, in mod amabil si profesional; - Gestioneaza o excelenta relatie cu clientii; - Rezolva solicitarile de orice fel, intr-o mariera profesionala si respectuoasa, fie in persoana, la telefon sau prin email; - Administreaza rezervarile, anularile, no-show-urile, conform politicii si procedurilor hotelului; - Se mentine la curent cu preturile de vanzare, pentru a oferi informatii corecte clientilor si celor interesati; - Se informeaza permanent asupra actiunilor si activitatilor ce au loc in hotel pentru a informa turistii in legatura cu evenimentele ce se desfasoara; - Rezolva prompt si discret diverse situatii particulare sau reclamatii ale clientilor si apeleaza la superiori, in ordine ierarhica, pentru a fi luate cele mai adecvate solutii - Are atributii de facturare si incasare contravaloare servicii.

Cerinte

Cerinte: - Foarte bune abilitati de comunicare; - Atentie la detalii; - Persoana proactiva, ambitioasa, disciplinata si cu initiativa; - Aspect placut, prezenta agreabila; - Abilitatea de a organiza si a identifica activitatile prioritare; - Cunoasterea limbii englezela un nivel cel putin mediu; - Cunoasterea programului Fidelio constituie un avantaj.

2 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare