Acest anunt a expirat la data: 21.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Va cautati un job office la o companie de prestigiu? Ambitia va caracterizeaza si va doriti un job cu standarde inalte, intr-un mediu business, sub indrumarea unor profesionisti? Va invitam sa aplicati pentru postul de “Receptionsta” pentru o companie bancara de rang mondial. Primul post de receptionista este un post part time. Puteti lucra dimineata, dupaamiaza sau, daca aveti aspecte importante de rezolvat, puteti fi inlocuita in ziua respectiva de o alta colega din receptie Jobul este pentru sediul unei institutii bancare din centrul Bucurestiului, unul din liderii nationali si mondiali in domeniul bancar si are un program de 6 ore/zi (dimineata sau dupaamiaza, dupa preferinte, va faceti programul saptamanal). Cel de-al doilea post este cu un program full time fix, fara ore suplimentare. Printre atributiile postului mentionam: intampinarea, comunicarea si indrumarea clientilor catre departamentele sau persoanele cautate, comunicari telefonice, folosirea computerului (word, excel etc.), comunicari interdepartamentale, alte sarcini de receptie. Se ofera un pachet salarial atractiv, program foarte flexibil cat si posibilitatea de a promova in cadrul bancii.

Cerinte

Dorim o candidata prezentabila, motivata, la inceput de cariera (studentele sunt candidate ideale, dornice sa invete rapid si sa promoveze odata cu terminarea studiilor), amabila, care sa aiba abilitati de comunicare, sa cunoasca limba engleza si sa fie capabila sa lucreze cu clientii. Experienta anterioara nu este obligatorie. Seriozitatea, stabilitatea, loialitatea sunt caracteristici obligatorii pentru candidatele acestui post.

2 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare