Acest anunt a expirat la data: 30.10.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Evolution HCC recruteaza Asistent manager/secretara pentru clientul sau din Timisoara. Program de lucru: 9-17, L-V Contract: determinat, direct cu angajatorul Resonsabilitati: • activitati de secretariat • inregistrarea facturilor de furnizori / facturare; • gestionare clienti/marfa/avize • contabilitate primara(registru de casa cu intrari si iesiri)/deconturi de cheltuieli

Cerinte

Cerinte: • experienta in domeniu; • studii medii; • limba engleza – nivel mediu; • cunostinte de operare a Pachetului Office (Office Word, Excel,Outlook Express) • cunostintele de operare cu programul de facturare OMC constituie un avantaj Esti interesat sau cunosti persoana potrivita pe care sa o recomanzi? Aplica un CV Mai multe informatii poti afla si telefonic.

1 pozitii disponibile 9 persoane au aplicat deja

Joburi similare