Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

- Asigurarea bunei functionari a tuturor elementelor de recuzita necesare desfasurarii activitati in bune conditii conform scenariilor. - Preluarea solicitarilor clientilor prin telefon, email, facebook, oferirea informatiilor solicitate de catre clienti, inregistrarea si evidenta corecta a rezervarilor in sistem. - Asigurarea respectarii orarului de joc si a modului de desfasurare a acestuia conform regulilor. - Intampinarea clientilor, asistarea acestora, transmiterea informatiilor la orice solicitari si intrebari legate de serviciile oferite. - Sustinerea instructajului inainte de joc, organizarea corespunzatoare a acestuia functie de rezervari, grad de ocupare, eventuale intarzieri, astfel incat sa nu existe intarzieri fata de calendarul de programari. - Disponibilitatea de a explica parcursul nefinalizat al scenariului pentru participanti - Refacerea intocmai conform scenariului a camerelor de care este responsabil, pentru a fi pregatite pentru urmatorul grup de participanti. - Incasarea contravalorii serviciilor si evidenta incasarilor - Inregistrarea si raportarea activitatii zilnice Oferim un pachet salarial atractiv functie de implicare si rezultate, posibilitatea de a avea un program de lucru flexibil, o activitate dinamica, distractiva, provocatoare cu puternic accent pe relationare sociala, oportunitati de crestere si dezvoltare. O performanta buna bazata pe experienta, abilitati si competente dovedite in practica poate sa fie chiar si intr-un timp foarte scurt reteta pentru oportunitatea de a avansa! Daca tu consideri ca poti dovedi ca ai deja tot ceea ce este necesar pentru o astfel de pozitie de coordonator nu ezita sa aplici si sa arati de ce esti in stare.

Cerinte

Candidatul ideal Cautam colaboratori tineri, dinamici, cu initiativa pentru postul de reprezentant relatii clienti intr-o activitate de divertisment de tip Escape Rooms. Puternica orientare catre client. Manifesta o deosebita grija pentru satisfacerea nevoilor clientului: anticipeaza si intelege nevoile clientului, ofera serviciile prompt, corect si respectuos, este disponibil si serviabil, cauta si propune modalitati de imbunatatire a serviciului, cauta si transmite sau foloseste parerea clientului • abilitati logice puternice si orientarea catre solutioarea problemelor. • viteza rapida de reactie in conditii de stress. • organizare. Isi planifica, organizeaza, prioritizeaza eficace timpul, resursele si activitatea, anticipeaza problemele care pot aparea, defineste corect si rezolva prompt problemele, se focuseaza pe atingerea eficienta a rezultatelor • atentie la detalii. Este focusat pe calitate, isi indeplineste sarcinile cu grija si fara erori, cunoaste si urmeaza in detaliu regulile si procedurile si verifica corectitudinea indeplinirii sarcinilor • comunicare interpersonala. Dezvolta si intretine si o buna relatie cu clientul si colegii: trateaza clientii si colegii cu respect, comunica deschis, onest si cu tact, abordeaza si rezolva constructiv conflictele, se exprima intr-un mod clar si organizat • negociere. Este orientat si cababil spre a discuta si ajunge catre o solutie win-win, intr-un mod respectuos, calm, argumentat, de incredere si deschis • etica si integritate. Accepta si isi asuma responsabilitatea actiunilor, respecta angajamentele si regulile, este cinstit si deschis, isi executa sarcinile cu seriozitate • cunostinte de limba engleza nivel mediu spre avansat. • cunostinte de operare PC si Office. • munca in echipa. Promoveaza colaborarea, isi ofera ajutorul in echipa

Restrictii

Limbi straine necesare Engleza

2 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare