Acest anunt a expirat la data: 05.11.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea jobului: • Efectuarea/primirea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice; • Documentarea interactiunilor in sistemele specifice; • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; • Echipa tanara si dinamica; • Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; • Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; • Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate; • Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic; • Oportunitati de promovare; • Training-uri specializate si suport continuu pentru cresterea profesionala cu o echipa entuziasta de tineri profesionisti. Descrierea companiei: Compania Valoris activeaza din anul 2007 pe piata de contact center din Romania, fiind in top 10 companii din aceasta piata si oferind intreaga paleta de servicii asociate activitatii de contact center. Obiectivul nostru este sa aducem valoare serviciilor oferite si suntem un partener de incredere, fapt dovedit de cresterea sustenabila a activitatii, a portfoliului de clienti si a capacitatii operationale. Echipa manageriala are un nivel ridicat de experienta, coordonand echipe de tineri profesionisti orientati catre rezultate. Odata ce au devenit parte a echipei, acestia parcurg un proces complex de instruire, precum si cursuri dedicate, pentru a deveni adevarati profesionisti. Ne-am luat angajamentul de a forma cat mai multi tineri in arta comunicarii eficiente, oferindu-le oportunitatea de a-si construi o cariera intr-un domeniu de larga aplicabilitate.

Cerinte

Candidatul ideal: • Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent; • Cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office) • Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp • Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere ; • Auto-motivat si cu spirit de echipa; • Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

Nivel minim de experienta necesara Sub 6 luni

9 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare