Acest anunt a expirat la data: 06.07.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Atribuţii principale: •Administrarea şi creşterea portofoliului de clienţi •Menţinerea relaţiei cu clienţii existenţi; •Preluarea şi transmiterea comenzilor către centrul de distribuţie din M-Ciuc; •Monitorizarea creanţelor; •Verifică bonitatea clienţilor şi a potenţialilor clienti; •Monitorizarea evoluţiei pieţii şi a concurenţei; •Punerea în aplicare a politicilor de vânzare ale companiei; •Incheierea contractelor; •Intocmirea rapoartelor săptămânale; •Completarea şi predarea către persoanei desemnate fişei clientului; •Aplicarea şi respectarea Procedurei de vânzare pe credit; Atribuţii secundare: •Asigură clienţilor toate actele de însoţire a facturilor (Certificate) prin operatorii de calcul; •Promovarea imaginii şi serviciile oferite de companie; •Participă la seminariile şi treningurile organizate; Atribuţii terţiare: •Evidenţa şi păstrarea în arhiva societăţii a tuturor documentelor, care se creează în cadrul biroului conform reglementărilor în vigoare; •Execută orice dispoziţie primită din partea şefului ierarhic superior; •Gestionarea bazei de date cu furnizori existenti; Zona de acoperire este: Iasi, Bacau, Suceava si Vaslui.

Cerinte

•Capacitatea de a lucra eficient în echipă, de a negociere si de autoperfecţionare şi valorificare a experienţei dobândite •Abilităţi de înţelegere a nevoilor specifice clienţilor; •Aptitudine generale de învăţare. •Abilităţi organizatorice şi de comunicare. •Dinamism. Flexibilitate. Punctualitate. Asumare a responsabilităţii. •Permis de conducere cat B. •Poate să propuna modificarea preţurilor de vânzare a produselor dacă nevoile pieţei cer acest lucru sau în cazul participării la licitaţii publice; •Poate iniţia orice acţiune de promovare a produselor prin: mass-media, expoziţii, promoţii etc •Studii medii sau superioare;

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare