Acest anunt a expirat la data: 06.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Reprezentant servicii client (Back Office) Departament Servicii de Baza Telekom Romania - Bucuresti Pentru partenerul nostru, compania Telekom Romania, recrutam Reprezentant servicii client (Back Office) Departament Servicii de Baza pentru locatia Bucuresti. Locatie post: Sector 6 (zona Crangasi), Bucuresti Norma de lucru: Full Time Program de lucru: L-V, in intervalul orar 9:00- 17:00 Pachetul financiar include: parte fixa motivanta si bonuri de masa Obiective de performanta: -Implementare servicii de bază în termenul solicitat de client -Modificari ale serviciilor de baza in timpul maxim solicitat de client -Implementare contracte de loialitate/pachete de minute -Acuratetea cererilor prelucrate in aplicatiile informatice. Rolul postului: implementeaza conform termenelor si conditiilor contractuale cererile si contractele pentru acest departament (linii telefonice, linii inchiriate, pachete de minute), in vederea atingerii obiectivelor de venituri. -Implementează, conform condiţiilor contractuale referitoare la SLA si termen, contractele pentru servicii de bază (Linii Telefonice, ISDN BRA/PRA, Linii Inchiriate, Servicii IN, WebHosting, pachete de minute, contracte de loialitate, standrad/non-standard) semnate de Account Manageri cu clienţii companiei, in vederea atingerii obiectivelor de venituri -Emite cereri de instalare/modificare/desfiinţare a serviciilor de bază, prin aplicaţiile interne ale companiei, în funcţie de tipul serviciului şi de modificarea cerută de client/Account Manager -Starteaza implementarea serviciilor de bază catre project managerul tehnic asignat (pentru serviciile care necesită acest lucru) şi urmăreşte livrarea sevriciilor contractate în termenul solicitat de client sau conform contractului încheiat, în colaborare cu toate departamentele implicate

Cerinte

Profilul candidatului trebuie sa includa: -De baza: Studii tehnice medii sau experienta de minim 6 luni pe pozitii similare sau in activitatea de back office -De preferat: Studii superioare in electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică sau economic/ financiar. -Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj -Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane. -Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj) -Orientare catre client si rezultate -Gândire deductivă – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile -Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine -Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza -Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii -Capacitate de focalizare pe detalii -Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor -Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice -Lucrul în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor commune -Rezistenta la lucru in conditii de stress -Bun organizator, dinamic, responsabil

4 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare