Acest anunt a expirat la data: 06.05.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Reprezentant servicii client (Back Office) Departament Servicii Premium Telekom Romania - Bucuresti Pentru partenerul nostru, compania Telekom Romania, recrutam Reprezentant servicii client (Back Office) Departament Servicii Premium Telekom Romania pentru locatia Bucuresti. Locatie post: Sector 6 (zona Crangasi), Bucuresti Norma de lucru: Full Time Program de lucru: L-V, in intervalul orar 9:00- 17:00 Pachetul financiar include: parte fixa motivanta si bonuri de masa Obiective de performanta: -Implementare locatii pentru serviciile de date premium pentru locatiile cu si fara solutie tehnica -Acuratetea cererilor prelucrate in aplicatiile informatice -Termen de facturare servicii VPN -Prelucrare cereri in sistem in timp util si cu acuratetea necesara Rolul postului: -Implementează, conform condiţiilor contractuale referitoare la SLA si termen, şi administrează contractele pentru Serviciile de Date Premium (VPN, Metronet, IPFIX, VPNoI, VOIP, HotZone, ClearChannel, HDC, VoBB non-standard) semnate de Account Manageri cu clienţii companiei, in vederea atingerii obiectivelor de venituri -Solicită soluţie tehnică, costuri şi timpi de implementare de la entitatile tehnice, conform cerintelor venite de la clientii din portofoliile de contracte alocate, in conformitate cu termenele prevazute in Master Operating Level Agreement, versiunea in vigoare, pentru a putea facilita instalarea acestor servicii -Emite cereri de instalare/modificare-desfiinţare a serviciilor, aflate in managementul său, prin aplicaţiile interne ale companiei, în funcţie de tipul de soluţie din HLD -Starteaza implementarea proiectelor de servicii de date premium catre project managerul asignat proiectului si urmareste livrarea serviciilor contractate în termenul solicitat de client sau conform contractului încheiat, în colaborare cu toate departamentele implicate -Informează clientul asupra stadiului în care se află solicitarea conform procedurii interne, stabileste cu acesta termenele de executie şi comunică acestuia finalizarea lucrării confirmând totodată cu clientul funcţionarea serviciului.

Cerinte

Profilul candidatului trebuie sa includa: -De baza: Studii tehnice medii sau experienta de minim 6 luni pe pozitii similare sau in activitatea de back office -Studii superioare in electronică, telecomunicaţii, cibernetică, automatică, calculatoare, electrotehnică sau economic/ financiar. -Experienta de minim 1 an in domeniul telecomunicatiilor reprezinta un avantaj -Cunoasterea regulilor gramaticii limbii romane. -Cunostinte de limba engleza (reprezinta un avantaj) -Orientare catre client si rezultate -Gândire deductivă – abilitatea de a aplica reguli generale unor probleme concrete pentru a găsi soluţii viabile -Identificarea problemelor – abilitatea de a observa când ceva nu funcţionează bine sau este posibil să nu funcţioneze bine -Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza -Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii -Capacitate de focalizare pe detalii -Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor -Adaptabilitate rapidă la situaţii atipice -Lucrul în echipă – cooperează cu colegii în realizarea lucrărilor şi obiectivelor commune -Rezistenta la lucru in conditii de stress -Bun organizator, dinamic, responsabil

7 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare