Acest anunt a expirat la data: 02.07.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Cluj Napoca

Descrierea jobului - Cluj Napoca

Sarcinile postului 1. Isi insuseste planul de marketing-vanzari al diviziei QSOUND SOFT si ofera suport pentru punere in aplicare a acestuia, asigurand impreuna cu responsabilul de MKT si directorul de vanzari gestionarea activitatilor in scopul ducerii lor la bun sfarsit si la timp al acestui plan. 2. Observă, studiază şi cercetează piaţa produselor si serviciilor ce fac obiectul ofertei comerciale ale unitatii. Elaboreaza un raport saptamanal (in fiecare zi de miercuri – pana la ora 10) despre miscarile concurentei si oportunitatile noi ivite in piata. 3. Se implica activ in procesul de cresterea bazei de date cu clienti potentali (contact manager, director de marketing, redactor sef) cu un minim de 25 de contacte pe luna din domeniile radio, HoReca Instore Radio, Home Automation sau retail (cumulate). 4. Menţinerea relatiei comerciale cu clienţii companiei alocati in portofoliul personal, in functie de procesele de vanzari in derulare cu notarea acestor activitati in sisteml QTM; mentinerea relatiei cu clientii si din punct de vedere a transmiterii/verificarii noilor concepte anuntate in newslettere, masurarii gradului de satisfactie pentru produsele firmei Qsound Soft utilizate de ei, identificarea ideilor noi si solicitarilor de imbunatatire produse. 5. Dialog comercial cu clientii din portofoliul personal (min. 1 discutie pe luna). 6. Negocierea preţurilor produselor si a serviciilor în limitele stabilite de firma, completarea şi încheierea contractelor comerciale cu clientii potentiali cu acordul directorului de vanzari. 7. Urmarirea facturarii si acceptarii/incasarii facturilor emise de divizia de soft pentru clientii alocati in portofoliul personal astfel incat incasarea facturilor sa se realizez pana cel tarziu in data de 15 ale lunii urmatoare. 8. Reinnoirea contractelor cu clientii alocati in portofoliul personal. 9. Reprezintă firma pe piaţă şi se preocupă de transmiterea de informaţii despre firma şi îmbunătăţirea imaginii firmei. 10. Explică modul de funcţionare a produselor sau serviciilor, prezintă preţul acestora şi face demonstraţii cu privire la funcţionarea lor. 11. Elaboreaza, pregateste si completează oferte/contracte comerciale conform solicitarilor clientilor si a directorului de vanzari din departamentul de vanzari. 12. Inregistreaza in sistemul online QTM toate contactele in urma prestarii activitatii de vanzari: Nume Firma, Date persoana de contact, detalii despre contact (telefoane, intalniri cu clientii) etc. intretinand astfel baza de date comerciala. Se considera intalnire cu clientul intrevederea cu persoana de decizie a unei unitati comerciale, de ex: director, administrator, director de marketing. 13. Sistemul de referinta pentru evaluarea activitatii Agentului de vanzari din perspectiva numarul de intalniri facute sau programate, contacte clienti, detalii despre acestea, incasari creante si orice forma acoperita de sistemul electronic al firmei este Q Task Manager (QTM). 14. Toate procedurile legate de activitatea agentului de vanzari trebuie corelate cu standardul ISO 9001/2008 implementat in cadrul firmei.

Cerinte

Profilul candidatului ideal - Agentul de vanzari isi desfasoara activitatea in birou, situat la adresa str. Aurel Vlaicu nr.4/109 DIV Cluj-Napoca, dotat cu calculator si echipamente periferice, avand acces la telefon fax, xerox, internet. - Se deplaseaza cu mijloacele de transport in comun sau cu autoturismele din flota companiei, in localitate, la diversi clienti pentru rezolvarea problemelor in interes de serviciu. - Se poate deplasa, la cererea Directorului de vanzari, in localitate, in tara sau in strainatate la diversi clienti pentru rezolvarea problemelor in interes de serviciu. - Absolvent de facultate sau liceu teoretic - Cunoştinţe de specialitate necesare : abilitati de comunicare si negociere foarte bune, ascultare activa, organizare - Experienta profesionala: min 1 an Limbi străine Citit Scris Vorbit Engleza x x x Cunoştinţe de operare PC Program: Nivel MS Office avansat Abilitati de lucur cu CRM avansat - tipul muncii: 10% de teren, 90% birou/ 70% individual, 30% echipa/ - deplasari: da, in localitate si in tara, frecventa: rar - Alte cerinte (permis conducere etc.) Da, categoria B

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare