Acest anunt a expirat la data: 20.12.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilitati: Coordonarea si gestionarea activitatilor administrative Rezolvarea problemelor aparute si mentinerea unei relatii optime cu celalalte departamente Transferul musafirilor la sediul firmei/hotel de la locatiile comunicate Gestionarea procesului de distributie de hrana si lactate catre angajatii companiei Mentinerea relatiei cu furnizorii externi Gestionarea parcului auto Beneficii: Pachet salarial atractiv Includerea in programul de dezvoltare profesionala al Companiei Posibilitati de dezvoltare a carierei

Cerinte

Persoana energica, diplomata, cu bune abilitati de comunicare si relationare Abilitati de organizare, planificare si prioritizare a activitatilor Atentie distributiva, capacitate de analiza si simt dezvoltat al responsabilitatii Capacitate de munca in echipa Cunostinte de limba engleza nivel conversational Abilitati de utilizare MS Office Minim studii medii Absolvirea unui curs de ’’Coordonator de transport’’ reprezinta avantaj Permis de conducere categoria B

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare