Acest anunt a expirat la data: 22.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Cautam o persoana ambitioasa, muncitoare si deosebit de organizata, cu experienta in domeniul administrativ, care sa se alature echipei DRESSBOX. Responsabilitati: - Proceseaza si monitorizeaza comenzile online, in showroom si telefonice - Pregateste coletele, AWB-urile si gestioneaza expeditiile - Gestioneaza relatiile cu clientii prin toate fazele ciclului de vanzare - Ofera suport clientilor in showroom, telefonic, pe mail sau pe chat si solutioneaza diversele probleme aparute - Incaseaza bani de la clienti si opereaza casa de marcat - Emite facturi si gestioneaza documentele din cadrul companiei - Tine evidenta actelor contabile (Registru de casa, facturi, NIR-uri) - Introduce si actualizeaza continutul din magazinul online - Administreaza relatia cu furnizorii, partenerii si contabila - Realizeaza baze de date cu clienti si rapoarte - Colaboreaza cu Departamentul de Marketing in vederea sprijinirii acestora cu date sau informatii specifice - Gestioneaza stocul de consumabile - Research - Suport administrativ Ce iti oferim: - Salariu motivant conform cu experienta - Mediu de lucru modern, placut, cu oameni dedicati, tineri, care isi doresc sa se dezvolte continuu - Potential pentru dezvoltarea personala si alte oportunitati de dezvoltare a abilitatilor - Un proiect nou, inovator, unic pe piata din Romania

Cerinte

- Studii superioare finalizate - Cunostinte solide de operare PC: Windows, MS Office (Excel la un nivel avansat), Internet - Experienta anterioara pe un post similar (experienta in e-commerce constituie un avantaj) - Experienta in utilizarea unui CMS constituie un avantaj - Abilitati excelente de comunicare - Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor de munca - Adaptare la solicitari multiple, flexibilitate - Abilitati de lucru in echipa - Limbi straine: engleza

1 pozitii disponibile 13 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare