Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Raspunde de mentinerea certificarii sistemului de management integrat in conformitate cu cerintele din standardele ISO 9001:2008, SR EN ISO 14001:2005, SR OHSAS 18001:2008 Asigura activitatile de elaborare/revizie si implementare a documentelor sistemului de management integrat (manual, proceduri, instructiuni, etc) Planifica si efectueaza auditurile interne ale sistemului de management integrat Mentine relatia cu organismele de certificare, pregateste documentaţia pentru audit si comunica rezultatele si la nevoie stabileste masurilor corective. Se implica in proiectele ad-hoc de audit intern şi in şedinţele de management (consultant, analiza, evaluare şi recomandare îmbunătăţire continua) Organizeaza instruiri interne cu privire la standardele ISO si procedurile/instructiunile de lucru

Cerinte

Studii superioare Experienta in documentarea si mentinerea sistemului de management integrat Experienta – minim 3 ani auditor intern Cunoasterea legislatiei specifice si a cerintelor impuse de standardele ISO 9001; OHSAS 18001; ISO 14001 Curs Auditor intern ISO Cunostinte avansate de limba engleza Abilitati excelente de utilizare a pachetului Office Abilitati de comunicare, organizare si orientare spre rezultate Atitudine pozitiva, gandire analitica si adaptare la situatie Persoana dinamica, deschisa, cu capacitate de lucru in echipa si spirit de initiativa

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

1 pozitii disponibile 7 persoane au aplicat deja

Joburi similare