Acest anunt a expirat la data: 20.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București si altele

Descrierea jobului - Brașov si altele

Beneficii  Financiare: salariu fix + comision din vanzari Masina de serviciu, telefon , laptop  Dezvoltare profesionala: coordonarea unui departamnet comercial Misiune Promoveaza serviciile companiei la nivel national si international cu scopul realizarii obiectivelor comerciale ale acesteia Obiectivele comerciale  Maximizarea pe toate liniile de business a relatiilor comerciale existente in ceea ce priveste profitul si volulmul  Contractarea de clienti noi, cu potential strategic si financiar Clienti  Producatori marfuri generale usoare  Companii de logistica  Importatori/Exportatori Servicii  Transport intern si international de marfuri generale  Warehousing si grupaje de marfuri  Expeditii Responsabilitati  Concepe strategii comerciale pe termen scurt mediu si lung, in acord cu obiectivele companiei  Dezvolta parteneriate de afaceri de incredere la nivel intern si international  Studiaza piata de profil  Identifica si contacteaza potentiali clienti  Identifica nevoile specifice ale clientilor  Gesteioneaza la cele mai inlate standerde profesionale si integritate relatia cu clientii existenti  Promoveaza si prezinta serviciile companiei  Negociaza contractele si monitorizeaza permanent modul in care acestea sunt respectate  Intocmeste fisa de client standardizata  Intocmeste rapoartele de activitate  Mentine o baza de date a clientilor  Concepe KPI pentru procesele comerciale, urmareste evolutia acestora

Cerinte

Cerintele postului  Studii superioare finalizate  Caracter integru  Experienţă pe o poziţie similară – minimum 3 ani (experienţa pe domeniul transporturilor reprezintă un avantaj)  Disponibilitate de a-si desfasura activitatea pe teren, prin vizite la sediile clientilor cel putin 75% din timpul de lucru  Experienţă în vânzări pe piaţa internă şi internațională,  Capacitate decizională şi de prioritizare a obiectivelor/acţiunilor  Abilitati de prezentare si tinuta business  Orientare către rezultate  Abilităţi excelente de comunicare şi negociere  Aptitudini organizatorice, iniţiativă, flexibilitate  Cunoştinţe operare calculator (suita MS Office)  Cunoştinţe de limbă engleză – avansat (cunoasterea a inca unei limbi de circulatie internationala constituie avantaj)  Permis de conducere cat. B Tip activitate  Munca de teren 75%  Munca office 25 %

3 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare