Acest anunt a expirat la data: 29.04.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Misiunea postului: făcând parte din departamentul piese de schimb, responsabilul în relaţia cu clienţii are un rol important în vânzarea pieselor de schimb asigurând identificarea pieselor de schimb, ofertarea lor, efectuarea de comenzi, livrarea lor precum si primirea clienţilor la magazia de piese de schimb. Principalele responsabilități: • Asigură primirea clienţilor şi îi consiliază cu privire la piesele de schimb • Identifică piesele de schimb pentru utilajele agricole din cataloagele electronice și tipărite • păstrează legătura cu clienții întocmind oferte si urmărind obținerea de comenzi • Centralizează comenzile zilnice de la clienți și le introduce in sistemul informatic • Anunță clienții despre venirea pieselor • impulsionează vânzările de piese de schimb prin acţiuni de marketing direct sau tele-marketing • soluţionează reclamațiile sosite de la clienţi sau colaboratori • Asigura interfaţa între magazia de piese de schimb şi clienti, astfel: o Manipulează marfa in vederea servirii clientului o Pregătește comenzile o Expediează / pregateste pentru ridicare piesele de schimb comandate o Efectuează controlul cantitativ și calitativ al pieselor o Întocmește documente de livrare (facturi, avize)

Cerinte

• Minimum studii medii • Cunoștinte tehnice (mecanică în special) • Cunoștinte de operare pe calculator • Experiența anterioară într-un domeniu tehnic sau agricol constituie avantaj • cunoaşterea limbii engleze sau germane, în special termeni din domeniul mecanicii • Experienta relevantă în domeniul pieselor de schimb • Orientare spre rezulatate • Abilităţi de comunicare • Atenţie mare la detalii, rigoare Oferim: - pachet salarial atractiv - bonusuri de performanţă - tichete de masă - asigurări private de sănătate - mediu plăcut de lucru - transport asigurat de către companie

1 pozitii disponibile 5 persoane au aplicat deja

Joburi similare