Acest anunt a expirat la data: 20.10.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Humanis Interim cautam o persoana cu experienta in domeniul resurselor umane care sa desfasoare urmatoarele activitati: - Stabilirea metodologiei de recrutare potrivita ( postare de anunturi, networking, cautare in baza de date); - Organizarea bazei de date cu cv-urile candidatilor si imbogatirea permanenta a acesteia; - Conceperea anunturilor potrivit cerintelor din fisa de post; - Capacitatea realizarii interviurilor telefonice; - Sustinerea interviurilor de selectie; - Capacitatea de a crea si intretine colaborari cu clientii; - Mentinerea relatiei cu angajatii pe tot parcursul desfasurarii misiunii; - Recrutare si selectie personal - Supravegheaza fluxul de informatii din corespondenta telefonica si electronica si informeaza conducerea societatii si colegii de problemele aparute; - Rezolvarea in timp util a problemelor administrative, gasirea de solutii optime; - Facturare, receptie documente, scanare – utilizare aplicatie de gestiune; - Intocmirea contractelor si a altor documente solicitate de manager

Cerinte

- Experienta intr-o agentie de interim. - Minim 3 ani de experienta in domeniul recrutarii si selectiei de personal - Atitudine antreprenoriala, relationare facila cu oamenii, orientare catre rezultate - Capacitatea de a crea si intretine colaborari cu clientii - Cunostinte foarte bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (word,excel,power point,etc) in special cunosterea si o buna utilizare a Excel-ului, - Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala, - Abilitate de lucru independent si in echipa; - Capacitate de prioritizare si organizare a diferitor activitati. - Au avantaj persoanele care vorbesc limba franceza la nivel conversational

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare