Acest anunt a expirat la data: 07.04.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea companiei Compania TEKKO Logistik Industry S.R.L. ofera servicii de management integrat la deseurilor pentru platforme industriale. Detinem toata logistica pentru operatiuni de ecologizare, neutralizare in situ, demolare, transport pentru orice tip de deseu periculos sau nepericulos. Inchiriem si vindem camioane cu carlig, remorci si containere abroll. Candidatul ideal Ocupanta postului trebuie sa fie o persoana cu bune capacitati organizatorice, care sa aiba experienta pe partea de resurse umane, gestiune contracte (comerciale si de munca).

Cerinte

Responsabilitati pe partea de HR: - recrutare de personal (postari anunturi, sustinere interviuri) - intocmire pontaj luna angajati; - intocmire contracte de munca, acte aditionale, decizii, adeverinte; - intocmire si administrare dosare de personal; - intocmire si actualizare fise SSM si SU (cursuri de SSM - obligatoriu) - in parteneriat cu o societate specializata; - intocmire adeverinte de vechime; - pregateste dosarele si raspunde in cazul controalelor organizate de inspectorii de protectia muncii (ITM); - asigura verificarea si realizarea documentatiilor necesare pentru verificarile PRAM si a utilajelor din parcul logistic; cauta oferte pentru organizarea reviziilor semestriale/ anuale ale utilajelor, pastreaza legatura cu operatorul RSVTI si ISCIR/CNCIR; - creare de instrumente organizationale specifice: organigrame, reguli si regulamente interne; - identificare si aplicare catre viitorii angajati a unor teste de personalitate/ psihologice/ de aptitudini, etc. Responsabilitati pe partea de statistica: - intocmire raportari pentru Institutul National de Statistica cu frecventa lunara/ semestriala/ anuala in functie de specificul raportarii (transporturi, personal, cercetare – dezvoltare la nivel de companie, consum de energie electrica, calificare personal, etc); Responsabilitati pe partea de administrare contracte comerciale incheiate de catre societate: - Intocmire si actualizare baza de date privind evidenta biletelor la ordin predate catre furnizori; intocmire adrese de restituire bilete la ordin predate ca si garantie, in momentul finalizarii contractelor respective; - Completare, transmitere si evidenta ordine de compensare intre societati in vederea stingerii datoriilor contabile. - Creare si actualizare permanenta a unei baze de date cu contractele comerciale incheiate la nivelul societatii; - Trimitere instiintari de prelungire a contractelor comerciale inainte de termenul de expirare a acestora; - Intocmire acte aditionale de prelungire a contractelor; - Intocmire si administrare contracte comerciale; - Negociere diverse contracte pentru servicii (ex. Contracte de telefonie, utilitati, etc) - Solicitare diverse oferte de pret; Responsabilitati pe partea de PSI: - Intocmire si actualizare documentatie situatii de urgenta (plan de urgenta interna, decizii, dispozitii, acte de autoritate privind aparararea impotriva incendiilor emise la nivel de societate, plan de masuri, plan de exercitii alarmare, etc); Responsabilitati pe partea de SSM: - Intocmire conventie SSM la nivel de unitate privind siguranta si sanatatea in munca, apararea importiva incendiilor si protectia mediului; - Intocmire alte documente necesare functionarii societatii dpdv al sigurantei si sanatatii in munca a angajatilor. BENEFICII: - program de lucru L-V 8.00 - 17.30 - salariu atractiv; - transport asigurat de la Obor pana la locul de munca; - o masa calda pe zi. - mediu de lucru tanar. Sediul societatii noastre este situat in Loc. Sindrilita, Jud. Ilfov.

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare