Acest anunt a expirat la data: 04.08.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - Brașov

Descrierea jobului - Brașov

Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat. Preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati. Efectuarea unor lucrari de specialitate: organizarea si actualizarea unor situatii, redactarea unor materiale de corespondenta, pastrarea si operarea in diverse registre de evidenta. Asigurarea transmiterii / receptionarii documentelor prin posta, fax, e-mail. Identifica si administreaza canalele de recrutare potrivite pentru posturile vacante cerute de utilizatori. Concepe si posteaza anunturile de recrutare. Selecteaza candidatii pe baza CV-urilor, in functie de profilul candidatului si cerintele postului. Contacteaza candidatii selectati in vederea programarii interviurilor. Evalueaza si vine cu propuneri cu privire la candidatii selectati catre factorii de decizie. Administreaza si asigura actualizarea bazei de date cu candidati. Informeaza candidatii cu privire la rezultatul procesului de selectie. Monitorizeaza piata interna a muncii.

Cerinte

Absolvent studii medii. Persoana agreabila cu capacitate buna de comunicare. Cunostiinte utilizare PC - MS Office, rutina si viteza de lucru. Cunostiinte primare resurse umane. Capacitate de adaptare si lucru in conditii de stres. Persoana ordonata, analitica, pragmatica. Limba engleza nivel comunicare. Prezinta avantaj carnet de conducere cat B.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare