Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Noul coleg va avea un rol important în echipa noastră, el reprezentând interfaţa dintre departamentul de marketing şi magazinele principalului nostru client din Franţa. Responsabilitati: - Preluarea şi tratarea punctuală a apelurilor primite din magazine, privind problemele ce pot fi întâlnite la unele produse (produse incomplete); - Înregistrarea cererilor primite în baza de date, în vederea transferării acestora către un Category Manager vizat; - Gestionarea şi verificarea emailurilor primite cu scopul de a conţine toate informaţiile necesare; - Creearea unui ticket în baza de date pentru a verifica rezolvarea problemelor sau dacă acestea au fost deja semnalate; - Urmărirea reducerilor la produse (regruparea, sintetizarea şi verificarea cererilor primite pentru a valida cu departametul de marketing înainte de a le trimite către serviciul informatic). - Actualizarea adreselor de email ale fiecărui Category Manager în baza de date existentă. Beneficii: - Training-uri pentru dezvoltarea competenţelor (atât în ţară, cât şi în străinătate); - Mediu de lucru tânăr, dinamic şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: - Cunoştinţe de limba franceză (utilizator independent – conversaţional şi comunicare scrisă); - Experienţa de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); - Capacitate de organizare şi prioritizare task-uri; - Abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Atenţie distributivă; - Orientare către rezultate; - Autonomie; - Disponibilitate la deplasări ocazionale în Franţa;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare