Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Noul coleg va avea un rol important în echipa noastră, el reprezentând interfaţa dintre departamentul de marketing şi magazinele principalului nostru client din Franţa. Responsabilitati: - Preluarea şi tratarea punctuală a apelurilor primite din magazine, privind problemele ce pot fi întâlnite la unele produse (produse incomplete); - Înregistrarea cererilor primite în baza de date, în vederea transferării acestora către un Category Manager vizat; - Gestionarea şi verificarea emailurilor primite cu scopul de a conţine toate informaţiile necesare; - Creearea unui ticket în baza de date pentru a verifica rezolvarea problemelor sau dacă acestea au fost deja semnalate; - Urmărirea reducerilor la produse (regruparea, sintetizarea şi verificarea cererilor primite pentru a valida cu departametul de marketing înainte de a le trimite către serviciul informatic). - Actualizarea adreselor de email ale fiecărui Category Manager în baza de date existentă. Beneficii: - Training-uri pentru dezvoltarea competenţelor (atât în ţară, cât şi în străinătate); - Mediu de lucru tânăr, dinamic şi de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Candidatul ideal: - Cunoştinţe de limba franceză (utilizator independent – conversaţional şi comunicare scrisă); - Experienţa de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); - Capacitate de organizare şi prioritizare task-uri; - Abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Atenţie distributivă; - Orientare către rezultate; - Autonomie; - Disponibilitate la deplasări ocazionale în Franţa;

1 pozitii disponibile 1 persoane au aplicat deja

Joburi similare