Acest anunt a expirat la data: 15.03.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Angajam SECRETARA - Absolvent studii superioare promotia 2016 Realmed Alba Srl DESCRIEREA POSTULUI : - indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat - preluarea si directionarea apelurilor telefonice - organizarea si supraveghea activitatilor angajatilor - primirea vizitatorilor si anuntarea persoanelor de contact din societate -relationarea cu clientii, colaboratorii si partenerii societatii - organizarea timpului, sarcinilor si a locului de munca - preluarea, inregistrarea, distribuirea la compartimentele implicate, indosariere si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati - redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice - asigurarea transmiterii documentelor prin posta, e-mail - actualizarea bazei de date documente- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de manager - asigurarea suportului administrativ pentru toate departamentele firmei - raportarea serviciilor catre CAS - intocmire documente necesare

Cerinte

CERINTE : ABSOLVENT studii SUPERIOARE promotia 2016 !!! - permis conducere cat B, - disponibilitate pentru program full-time - cunostinte bune operare PC MSOffice, WORD, EXCEL, navigare internet - capacitate de a organiza si supraveghea activitatea angajatilor -capacitate de a relationa cu angajatii, clientii, colaboratorii si partenerii societatii - capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca - capacitatea de a se concentra pe realizarea mai multor sarcini in acelasi timp - capacitate de a respecta termene limita - atentie catre detalii - disponibilitate pentru program prelungit - placere si abilitate de a invata lucruri noi si de a evolua - responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate Studii: -absolvent al unei forme de invatamand superioare; Aptitudini: -inteligenta (gandire logica, memorie); -corectitudine, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii; Atitudini: - sincer, dispus la colaborare, dorinta de promovare in cariera. AVANTAJE : SALARIU 1100 lei NET , pentru inceput. MASINA de serviciu LAPTOP de serviciu TELEFON de serviciu POSIBILITATE DE PROMOVARE +Alte beneficii Pentru a aplica la acest post va rugam sa trimiteti pe adresa noastra de e-mail un CV COMPLET !!! in format EUROPASS care sa contina POZA si toate detaliile despre dvs, Va rugam sa completati toate rubricile cv-ului.CV-urile incomplete nu vor fi analizate ! Tipul jobului: Cu normă întreagă Salariu: 1.100 RON net /lună Amplasarea locului de muncă: Alba Iulia, Alba Nivel educațional obligatoriu: Licență Licențele sau certificările necesare: absolvent 2016 fara alt loc de munca in prezent

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare