Acest anunt a expirat la data: 04.11.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

- Asigura interfata cu persoanele din afara firmei; - Raspunde la solicitari, activitati generale de secretariat, transmite e-mailuri zilnic; - Tehnoredactează documente, printeaza, fotocopiaza, îndosariaza, arhiveaza documente si corespondenta relevante (posta, e-mail, fax); - Organizeaza corespondenta zilnica, înregistrarea documentelor de intrare/iesire, distribuirea şi expedierea corespondenţei scrise şi electronice; - Mentine un sistem eficient de arhivare si îndosariere a documentelor si a corespondentei relevante; -Contabilitate primara – facturare catre clienti, gestionare incasare plati; - Ajuta la completarea cererilor catre autoritati, precum si la depunerea documentelor la acestea; - Asigura suport si protocol la organizarea intalnirilor cu clientii sau pentru managing partners.

Cerinte

Persoana prezentabila, organizata, serioasa. Part time sau full time. Experienţă minim 6 luni sau mai mult într-un post similar constituie un avantaj; Bune cunoştinţe PC (Word, Excel, Internet,); Studii medii/ superioare; Rugam transmiteti CV (insotit de poza), pentru selectie in vederea organizarii unui interviu.

Restrictii

Limbi straine necesare Engleza

1 pozitii disponibile 8 persoane au aplicat deja

Joburi similare