Acest anunt a expirat la data: 16.10.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: Căutăm o persoană dinamică, entuziastă, cu spirit de inițiativă și cu abilități foarte bune de organizare și coordonare pentru un proiect internațional de amploare. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Experiență relevantă de minim 1 an în comerț/ retail/ vînzări/ rețele de magazine/ merchandising, pe o poziție de coordonare; - Experiență și cunoștințe referitoare la activitățile specifice din cadrul unui magazin (recepție marfă, descărcare marfă, gestiune stocuri, inventare, aranjare produse în magazin, retururi etc.); - Cunoștințe foarte bune de limba franceză – nivel minim B2; - Disponibilitate pentru relocare în Franța; - Cunoașterea în detaliu a sistemului de organizare și a regulamentelor de funcționare de la nivelul magazinelor clientului francez – aspect acoperit de perioada de formare inițială; - Spirit comercial și bune abilități de comunicare și interacționare cu clienții; - Reale calități de leadership și animare a unui grup; - Adaptabilitate și flexibilitate în gândire și acțiune; - Disponibilitate la deplasări în interes de serviciu.

Cerinte

Vorbești limba franceză ? Ești interesat de o carieră în comerț ? Avem oportunitatea perfectă pentru tine – Șef de Magazin în cadrul unui mare lanț de magazine de destocaj din Franța. Responsabilitățile tale vor fi: - Coordonarea activității de la nivelul magazinului, respectând strategia, procedurile și regulamentele stabilite la nivel de companie; - Propunerea și implementarea unor planuri de acțiune având ca scop creșterea cifrei de afaceri prin optimizarea proceselor și controlul cheltuielilor de la nivelul magazinului; - Propunerea și implementarea unor măsuri privind corecta gestionare a stocurilor de marfă, a mărfurilor nevândute și a stocurilor lipsă în gestiune; - Recrutarea, formarea, coordonarea și animarea echipei din subordine; - Trasarea/ planificarea sarcinilor fiecărui angajat și verificarea îndeplinirii acestora; - Asigurarea unei interacțiuni optime între personalul magazinului și clienți; - Identificarea anumitor disfuncționalități la nivelul magazinului și propunerea de soluții în acest sens; - Participarea activă la toate operațiunile de la nivelul magazinului (închideri/deschideri, gestiunea stocurilor, mercantizarea, interacțiunea cu clienții, depunerile în bancă, inventare, operațiuni de casă, retururi și alte sarcini administrative). Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja

Joburi similare