Acest anunt a expirat la data: 04.02.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

În calitate de Contabil Senior, principalele tale responsabilităţi vor fi: - Verificarea corectitudinii înregistrărilor (operaţiuni bancare); - Controlarea modului de completare a deconturilor de cheltuieli şi înregistrarea corectă a acestora în programele Nexus/SAP; - Asigurarea înregistrării obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe în Nexus - Asigurarea imobilizărilor sau consumului obiectelor de inventar; - Verificarea amortizării lunare; - Verificarea registrului de imobilizări în Nexus; - Verificarea notelor contabile de repartizare a veniturilor; - Transmiterea la plată a contribuţiilor salariale, a impozitului pe profit şi altor taxe şi impozite; - Verificarea soldurilor Balanţă Personal (contul 542); - Verificarea jurnalului de cumpărări şi jurnalului de vânzări; - Verificarea Balanţei lunare până pe 25 ale lunii următoare; - Controlarea dosarului contabil lunar (să conţină toate elementele necesare); - Asigurarea că facturile de servicii primite şi prestate corespund contractelor încheiate cu furnizorii şi clienţii; - Solicitarea şi verificarea Fişei plătitorului de la Administraţia Financiară; - Obţinerea unui Certificat de Atestare Fiscală; - Verificarea înregistrării efectuate în Registrul de evidenţă fiscală, în Registrul Inventar şi în Registrul jurnal; - Supravegherea reconcilierii şi închiderea conturilor; - Întocmirea declaraţiilor lunare/trimestriale/anuale conform prevederilor legale în vigoare şi depunerea electronică a acestora; - Verificarea şi calcularea impozitului pe profit trimestrial şi anual; - Întocmirea bilanţului contabil semestrial şi anual; - Coordonarea inventarierii anuale a patrimoniului; - Reprezentarea societăţii în cazul unui control din partea autorităţilor fiscale Beneficii: - Pachet salarial atractiv; - Oportunităṭi de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică şi de succes; - Oportunităţi de formare la nivel internaţional.contabil, contabilitate.

Cerinte

Candidatul ideal: Pentru reuşita în această misiune este nevoie de: - Rigurozitate; - Capacitate de organizare; - Capacitatea de a lucra în autonomie; - Dinamism şi proactivitate; - Cunoştinţe în ceea ce priveşte sfera financiar-contabilă; - Experienţă relevantă de minim 5 ani; - Cunoştinţe de limba franceză (avantaj).

1 pozitii disponibile 2 persoane au aplicat deja

Joburi similare