Acest anunt a expirat la data: 10.06.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Responsabilităţi: - Gestionarea relaţiilor de colaborare cu departamentele suport (recrutare, resurse umane, IT, contabilitate); - Gestionarea fluxului de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc); - Semnarea contractelor/actelor adiţionale/deconturi, pentru toţi salariaţii societăţilor din sediul în care sunt locaţi; - Asigurarea suportului pentru salariaţi în legatură cu departamentul de contabilitate (medierea conflictelor de muncă, speţe personal). Beneficii: - Formare la nivel internaţional; - Reale oportunitati de dezvoltare a unei cariere intr-un mediu profesionist, alaturi de o echipa dinamica si de succes; - Pachet salarial atractiv.

Cerinte

Căutăm o persoană organizată, riguroasă, perseverentă și cu spirit de inițiativă pentru a se alătura echipei noastre la sediul din Chisinau. Pentru reușita în această misiune este nevoie de: - Experienţă de lucru relevantă in domeniul administrarii de personal (minim 1-2 ani); - Experienţă de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); - Cunoștinţe de limba franceză la nivel mediu (minim B1); - Capacitate de organizare şi prioritizare task-uri; - Abilităţi de comunicare şi relaţionare; - Autonomie; - Flexibilitate; - Disponibilitate de deplasare în Iaşi pentru perioada de formare.

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare