Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Responsabilități: - Pregătește documentele necesare dosarului de personal al angajatului și le transmite către managerii operaționali din sediu, pentru a fi semnate cu angajatul; - Eliberează documente de personal: adeverințe de venit, pentru medic și de atestare a calității de angajat, decizii de încetare, ordine de deplasare și acte adiționale necesare deplasărilor; - Centralizează cererile de concediu de odihnă și certificatele de concediu medical; - Verifică corectitudinea completării pontajelor și operează concediile medicale în aplicația de Pontaje; - Verifică corectitudinea completării deconturilor și facturilor primite și le transmite către departamentul Financiar-Contabil; - Planifică și organizează instructajul SSM și controlul medical de medicina muncii; - Gestionează relațiile de colaborare cu departamentele suport (recrutare, resurse umane, IT, contabilitate); - Gestionează fluxul de documente în sediu (imprimare documente/semnare/arhivare, etc.); - Semnează contractele/ actele adiționale/ deconturile pentru toți salariații societăților din sediul; - Asigură suportul specific și comunicarea cu celelalte departamente suport din cadrul grupului (Salarizare, Contabilitate, Administrativ, HR, IT, Travaux, etc.) pentru salariații din site; - Organizează și oferă suport în vederea implementării și asigurării unei bune desfășurări a evenimentelor locale (delegații, prezentări, ședințe și evenimente similare). Beneficii: Beneficii oferite: - Formare la nivelul companiei; - Reale oportunități de dezvoltare a unei cariere într-un mediu profesionist, alături de o echipă dinamică și de succes; - Pachet salarial și mediu de lucru atractive.

Cerinte

Candidatul ideal: Lansăm o provocare persoanelor organizate și dornice să își demonstreze abilitățile în sfera administrativă. Suntem în căutarea unui Site Support Specialist la sediul nostru din Constanța! Pentru reușită în această misiune este nevoie de: - Experiență de lucru relevantă în domeniul administrării de personal; - Cunoștințe de limbă engleză (minim B1); - Experiență de operare pachet Microsoft Office (preponderent Excel); - Capacitate de organizare și prioritizare task-uri; - Abilități de comunicare și relaționare; - Autonomie și spirit de inițiativă.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare