Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - România

Descrierea jobului - România

Organizarea/ supervizarea activitatii echipei din subordine; Conduce echipa de vanzari de pe zona sa prin stabilirea de obiective saptamanale, lunare; Planifica saptamanal/ lunar rutele agentilor de vanzari, se asigura ca fiecare agent si-a insusit targetul individual si verifica modul de indeplinire de catre agenti a obiectivelor stabilite; Controleaza activitatea agentilor de vanzari prin deplasare in zona lor de activitate si inspectarea acesteia (cunoaste clientii activi, controleaza: modul de derulare a relatiei cu clientii, modul de activare a clientilor potentiali, gradul de acoperire a zonei de vanzare, respectarea traseului stabilit, prezenta produselor firmei la punctele de vanzare, stoc la client si date de expirare, etc.) si intervine imediat pentru corectarea situatiilor necorespunzatoare; Verifica rapoartele zilnice de vanzari/ incasari sau orice alt raport care reflecta activitatea zilnica a agentilor si ia masuri pentru corectarea neregulilor; Verifica ca personalul de vanzari din subordine sa incaseze contravaloarea marfii livrate la clienti in conformitate cu politica comerciala, contractul si factura; Monitorizeaza si verifica cu strictete depunerea zilnica, de catre agenti, a incasarilor si a borderoului cu instrumentele de plata in modalitatile specifice; Colaboreaza cu departamentul Trade Marketing, furnizeaza informatiile ce ii sunt solicitate, se asigura ca programele/ actiunile de trade marketing sunt implementate, monitorizeaza rezultatele acestora; Participa la instruirea echipei de vanzari impreuna cu ASM/ RSM, insoteste periodic cate un agent de vanzari, evaluandu-i performantele; Participa la sedintele saptamanale cu echipa de vanzari; Evalueaza/ analizeaza situatia pietei, evolutia vanzarilor si ia masuri pentru realizarea target-ului lunar; Monitorizeaza prezenta si activitatea concurentei pe piata si propune masuri pentru imbunatatirea imaginii companiei; Solutioneaza problemele aparute in derularea activitatii si propune solutii pentru optimizarea activitatii; Managementul relatiilor cu clientii cheie din zona respectiva si dezvoltarea retelei de clienti; Contribuie la implementarea politicilor motivationale si urmareste nivelul de performanta a intregii echipe de vanzari; Colaboreaza cu celelalte departamente pentru desfasurarea in bune conditii a activitatii; Intocmeste si transmite, la termenele stabilite, rapoartele si situatiile solicitate de ASM/ RSM; Participa la negocieri de contracte, astfel ca bugetul si resursele firmei sa fie utilizate cat mai eficient posibil.

Cerinte

Studii superioare; Experienta in management 1 an; Experienta in vanzari FMCG 3 ani; Abilitati de lucru cu oamenii; Foarte bune abilitati de organizare si planificare strategica; Foarte bune abilitati de negociere; Excelente abilitati de comunicare verbala si in scris; Abilitatea de a lucra sub presiune; Carnet conducere categoria B; Foarte bune cunostinte de operare PC

1 pozitii disponibile 17 persoane au aplicat deja
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare