Acest anunt a expirat la data: 23.03.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Candidatul ideal: - Cunostinte medii de PC si MS Office - Experienta profesionala intr-o activitate similara poate constitui un avantaj - Stapanirea la nivel mediu a limbii engleze, o alta limba de circulatie internationala constituie avantaj - Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate - Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului - Capacitate de a lua decizii corecte si rapide - Atentie la detalii

Cerinte

RESPONSABILITATI / BENEFICII: - Activităţi administrative: fax, email şi operare pe calculator -Preluarea apelurilor telefonice -Consilierea telefonică a clienţilor -Construirea şi promovarea prin diferite canale de publicitate a ofertelor companiei -Vizionarea/prezentarea de oferte la solicitarea clienţilor -Prezentarea şi consilierea directă a clienţilor în legătură cu ofertele companiei BENEFICII: Pachet salarial atractiv; Oportunitati de dezvoltare in cariera

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

2 pozitii disponibile 13 persoane au aplicat deja

Joburi similare