Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Centru medical caută pentru postul de secretara/ asistenta de birou (concept telemedicina) absolventa de studii medii sau superioare :

Responsabilităţi:

- preia şi redirectionează apelurile telefonice;

- primeşte, înregistrează şi dă referinţe asupra apelurilor telefonice persoanelor corespunzatoare;
- preia şi transmite mesajele persoanelor corespunzatoare;
- primeşte, transmite şi gestionează faxurile şi corespondenţa electronică;

- redactează şi clasează documentele interne ;
- înregistrează documentele intrate/ ieşite în/ din clinică şi asigură fluxul intern al acestora.

Cerinţe :

- studii medii sau superioare;
- experienţa pe o pozitie similară reprezintă un avantaj;

- cunoştinţe minime de limba franceză ;

- bune abilităţi de operare PC (Microsoft Word, Excel);
- abilităţi bune de comunicare şi relaţionare;

- persoană organizată, dinamică, punctuală şi responsabilă ;

- atitudine proactivă.

Oferta :

-salariu atractiv.;

-oportunitatea de a lucra într-o echipă profesionistă ;

-oportunităţi de dezvoltare a carierei.

Trimiteţi CV-ul dvs. şi o scrisoare de intenţie pe adresa de email : infohnsa@gmail.com

2 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare