Acest anunt a expirat la data: 10.08.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Scurta descriere a postului Asigurarea repartizarii informatiilor dinspre management catre toate departamentele Companiei, precum si in sens invers. Asigurarea transmiterii informatiilor primite din afara Companiei, precum si a celor catre exteriorul Companiei, persoanelor carora li se adreseaza. Tehnoredactarea diferitelor materiale si redactarea corespondentei zilnice. Promovarea imaginii Companiei prin activitatea pe care o desfasoara. Sarcinile si responsabilitatile functiei - Sortarea si inregistrarea corespondentei primite (posta/fax/email) in registrele intrari-iesiri; - Distribuirea corespondenţei la compartimentele implicate; - Indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati; - Preluarea apelurilor telefonice. Inainte de transferarea mesajului afla cine suna si eventual în ce problemă; transmite aceste informatii persoanei interesate inainte de a transfera efectiv legatura. - Primirea delegatilor externi si a altor parteneri de afaceri si anuntarea persoanelor de contact din cadrul Companiei. In cazul în care persoana care primeşte vizita este ocupată / lipseşte, secretara pune oaspetii în legatura cu altcineva care cunoaste problema; - Asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor de afaceri; - Redactarea corespondentei de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice; - Completeaza adresele pe plicuri, corespondenta diversa si borderourile pentru Curierat rapid; - Primeste si transmite email-uri si memo-uri; - Mentine legatura cu agentii de turism, de voiaj etc. pentru a asigura transportul si cazarea, la nivelul solicitat, in cazul deplasarilor in interes de serviciu ale angajatilor /managerilor/ partenerilor Companiei etc; - Organizeaza agenda superiorului direct, programeaza interviurile si audientele; - Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de managementul superior; - Actualizarea bazelor de date si fisierelor de raportare interna (documente, parteneri, reclamatii, diverse situatii economico-financiare); - Raspunde de pastrarea confidentialitatii asupra informatiilor din/despre Companie la care are acces; - Asigura suportul administrativ pentru toate departamentele Companiei.

Cerinte

Cerintele postului - nivel de studii: medii; - foarte buna cunoastere a limbii romane, scris si vorbit; - limba engleza – scris si vorbit, nivel avansat; - cunostinte avansate de operare PC ( MS Office); - Aptitudini si abilitati cerute de post: capacitate de organizare a timpului, sarcinilor si locului de munca, abilitati foarte bune de analiza si sinteza, capacitate de organizare, planificare, de inovare si gândire creative, abilitati de comunicare, de ascultare active, disponibilitate la program prelungit, abilitate si placere de a invata lucruri noi, responsabilitate, integritate, adaptabilitate, perseverenta, orientare catre rezultate si catre client, atentie la detalii, capacitate de gandire analitica, initiative, spirit de echipa, rezistenta la stres; - Experienta ceruta de post: minim 2 ani; - Disponibilitate de naveta in Apahida, transport asigurat.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare