Acest anunt nu mai este activ

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Esti la inceput de drum si vrei sa te dezvolti intr-o companie in plina expansiune? Esti dispus/a sa ai acces la task-uri noi cu care poate nu te-ai mai intalnit dar care iti vor folosi in evolutia ta in cadrul companie? Atunci acest job ar putea fi un bun inceput pentru tine. Responsabilitati: - Va intampina clientii/ vizitatorii; - Va prelua apelurile telefonice si le va directiona catre departamente; - Va asigura primirea, verificarea, inregistrarea, repartizarea corespondentei, precum si expedierea acesteia catre destinatari; - Va intocmi necesarul de protocol, birotica si papetarie,etc; - Va inregistra documente; - Va programa la interviu aplicantii pentru toate job-urile companiei postate pe site-urile de recrutare, - Va semna contractele/ documentele cu noii angajati si va preda catre HR dosarul de personal, - Va indeplini orice alte sarcini administrative ce au legatura cu obiectivul postului. Ce oferim: - Un program accesibil: 09:00-17:30, doar de Luni pana Vineri (in weekend sau sarbatori legale NU se lucreaza!); - Salariu fix 1602brut/ 1170net + cu posibilitate de bonus performanta lunar 170lei; - O atmosfera vesela si prietenoasa; - O locatie frumosa intr-o zona buna a capitalei; - Posibilitati REALE de avansare in timp; - Salariu mereu platit la timp.

Cerinte

Ce cautam: - Abilitati excelente de comunicare; - Cunostinte medii de operare PC (Word, Excel, Outlook); - Personalitate dinamica si cu initiativa; - Foarte bune abilitati de organizare, responsabilitate, atentie la detalii si acuratete in munca; - Confidentialitate, loialitate, capacitate de sinteza, persoana sociabila.

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare