Acest anunt a expirat la data: 01.07.2016

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Societate de inchiriere logistica si organizare evenimente, angajam Secretara/Contabilitate primara Beneficii: pachet salarial atractiv contract de munca 8 ore/zi siguranta unui parteneriat pe termen lung Responsabilitati post: - pregateste documentele in vederea predarii catre Biroul de Contabilitate central - evidenta platilor si incasarilor(bilete la ordin,Ordine de plata, cec-uri emise/primite) relatia cu clientii si furnizorii - tine evidenta mijloacelor fixe (amortizare, transferuri,), precum si a obiectelor de inventar - verificarea instrumentelor de plata eliberate de clienti si monitorizarea permanenta a scadentelor de plata a clientilor/ catre furnizori. - gestioneaza situatia chitantierelor, facturierelor si le arhiveaza - preia si mentine fluxul corespondentei - proceseaza si organizeaza diverse documente - asigura activitati de contabilitate primara si gestiunea documentelor - mentine un sistem eficient si sigur al arhivarii documentelor - asista celelalte departamente in probleme de comunicare interna si externa, in probleme administrative si mentinerea relatiilor cu clientii si furnizorii

Cerinte

Cerinte: - Studii in domeniul economic - Experienta profesionala - Excelente abilitati de organizare, analiza, si atentie la detalii - Capacitatea de a lucra in echipa, sociabilitate, deschidere - Capacitate de culegere, clasificare şi interpretare a informaţiilor, pregatire de materiale şi rapoarte - Cunostinte nivel mediu / avansat a pachetului Office - Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii si colegii - Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate - Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului - Capacitate de a lua decizii corecte si rapide - Atentie la detalii

1 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja

Joburi similare