Acest anunt a expirat la data: 10.01.2015

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Descrierea companiei: Clientul nostru este o prestigioasa companie din domeniul Telecomunicatii. Resposabilitati: - Planifica si efectueaza distributia echipamentelor/terminalelor catre clientii persoane fizice si juridice ai companiei - Realizeaza toate activitatile necesare trimiterii prin curier a produselor/ serviciilor cu scopul de respecta angajamentele companiei fata de clienti - Opereaza in sisteme IT specifice companiei, toate etapele necesare pentru alocarea serviciilor/produsulor conform cererilor clientilor - Prioritizeaza cererile ce urmeaza a fi livrate in functie de criteriile stabilite; - Grupeaza cererile pe o comanda de livrare si o trimite la echipa de pregatire de depozit; - Verifica starea comenzii primita de la echipa de depozit si emite documentele de livrare (Aviz de Insotire a Marfii si eticheta coletului); - Emite documentele clientilor Factura Fiscala/Contractele de Servicii/Produse si confirma finalizarea comenzii; - Grupeaza documentele pe fiecare client si le preda echipei de depozit; - Finalizeaza comenzile si emite borderoul necesar predarii coletelor catre firma de curierat; - Storneaza comenzile clientilor, atunci cand aceaste sunt returnate; - Primeste si analizeaza solicitarile primite din partea canalelelor de vanzari cu privire la statusul cererilor aflate in sisteme informatice si asigura suport acestora in vederea finalizarii livrarilor in timpul promis clientilor. - Rezolva reclamatiile venite de la clientii interni in legatura cu activitatea prestata de firma de curierat si trimite raspuns solicitantilor; - Tine legatura cu firma de curierat pentru rezolvarea reclamatiilor; - Verifica facturile emise de firma de curierat si intocmeste documentatia necesara pentru plata; - Monitorizeaza indeplinirea criteriilor de performanta impuse firmei de curierat si sesizeaza catre superiorul direct eventualele nereguli; - Intocmeste rapoarte privind activitatile specifice; - Participa la inventarierea bunurilor (stocuri, mijloace fixe, obiecte de inventar) atunci cand este nevoie;

Cerinte

- Studii medii/superioare, de preferat cu profil economic - Experienta de minim 3 intr-un post cu activitate comercial (Call Center, Suport Vanzari, Relatii Clienti) constituie un avantaj important; - Operare CRM (Hercules – Fusion), facturare (Charisma); - Cunostinte operare IT (Windows, Office); - Orientare catre client, spirit de echipa; - Corectitudine, onestitate, initiativa, respect; - Rezistenta la stress; - Atentie la detalii; - Bune abilitati de planificare si organizare; Beneficii: - Oferta salariala motivanta - Bonuri de masa - Transport asigurat - Conditii legale de munca, salariu lunar garantat, dotare corespunzatoare; - Posibilitatea de a lucra si a va dezvolta in cadrul unei companii multinationale, intr-un mediu de lucru profesionist, cu posibilitati de promovare si dezvoltare profesionala continua Daca sunteti interesat de aceasta pozitie, va rugam sa transmiteti CV-ul pe email. Va rugam sa mentionati pozitia la care aplicati.

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Liceu / scoala profesionala

6 pozitii disponibile 6 persoane au aplicat deja

Joburi similare