Acest anunt a expirat la data: 07.09.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

• Efectuarea/primirea de apeluri si gestionarea lor conform procedurilor specifice; • Documentarea interactiunilor in sistemele specifice; • Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu; • Pachet salarial atractiv; • Bonuri de masa + bonusuri in functie de performanta; • Echipa tanara si dinamica; • Candidatii fara experienta, dar cu potential vor fi ajutati sa-si dezvolte abilitatile; • Oportunitate de a lucra pentru clienti renumiti pe piata; • Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate; • Sansa de a construi o cariera in domeniul comunicarii intr-un mediu tanar si dinamic; • Oportunitati de promovare;

Cerinte

• Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientata spre client; • Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, insistent; • Cunostiinte de operare pe calculator (Windows, MS Office) • Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp • Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere ; • Auto-motivat si cu spirit de echipa; • Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj; • Experienta anterioara sau studii in domeniul bancar reprezinta un avantaj;

7 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare