Acest anunt a expirat la data: 15.10.2017

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca - București

Descrierea jobului - București

Descrierea jobului Specificatii rol: Inventariere Raportare Inregistrari Intrari/Iesiri/Transferuri • Efectuează transferuri Intrare-iesire în baza de date. Generează rapoarte lunare de reconciliere inventar pentru a veni în sprijinul Departamentului Financiar in închiderile contabile lunare. Pregăteşte şi întreţine înregistrările şi rapoarte de stocuri. • Operarea facturilor fiscale in programul de gestiune si transmiterea NIR-lor catre fiecare locatii, intocmire NPR-ri intre depozitul central si locatii; Verificări/Control • Verifică corelarea rapoartelor de inventarm • Asigura suport departamentului Financiar in vederea evidentierii corecte si complete stocurilor: • Dezvoltă si implementează o bună relaţie cu furnizorii si are o continuă preocupare legată de mentinerea unei bune colaborari cu acestia; • Asigura suport in implementarea de noi functionalitati in Micros,Expressoft, Fidelio, Wizcount, Saga. Participa la testarea noilor functionalitati.

Cerinte

Asigura controlul şi reconcilierea inventarului fizic si scriptic in vederea evidentierii corecte si la timp a activelor companiei; generează rapoarte de inventar şi se asigură că toate procesele sunt documentate corespunzător; se asigura ca toate procedurile companiei referitoare la gestionarea obiectelor de inventar si mijloacelor fixe sunt respectate. Educatie si alte certificari - Studii superioare economice finalizate; - Experienta minima 3 ani in cadrul unui compartiment financiar contabil.(experienta in activitatea hoteliera si de alimentatie publica, precum si cunoaterea programelor Micros, Expressoft, Fidelio, Wizcount, Saga reprezinta un avantaj) - Cunostinte relevante in domeniul financiar contabil si de gestiune, legislatia in vigoare; - Persoana dinamica, ordonata, sociabila, capacitate de lucru in echipa, dorinta de perfectionare;

1 pozitii disponibile
Arata anuntul si prietenilor tai

Joburi similare