Acest anunt a expirat la data: 24.09.2014

Inapoi la joburi

Detalii loc de munca

Descrierea jobului

Coordoneaza procesul de recrutare si selectie pentru pozitiile vacante (postarea anunturilor de recrutare, analiza CV-urilor, programarea si sustinerea interviurilor, realizarea shortlist-ului cu candidati de recomandat pentru interviul urmator, verificarea referintelor candidatilor) Gestioneaza si actualizeaza baza de date cu CV-uri si intocmeste rapoarte specifice activitatii de recrutare si selectie Elaboreaza si aplica teste de evaluare a competentelor profesionale ale candidatilor Participa la targuri de joburi si identifica canale noi de recrutare Intocmeste oferta finala de angajare si mentine legatura cu candidatul selectat in vederea inceperii activitatii Intocmeste documentele de angajare (contract de munca, fisa de post, etc) Actualizeaza fisele de post si organigrama companiei in functie de modificarile aparute in structura organizatorica Intocmeste diferite situatii si rapoarte, tablouri de bord si KPI aferente resurselor umane Asigura comunicarea interna (elaborarea anunturilor importante, actualizarea panourilor de informare) Administreaza baza de date cu angajatii companiei si actualizeaza diferite informatii specifice Departamentului HR

Cerinte

Studii superioare Abilitati excelente de utilizare MS Office (in special Excel, Power Point) Cunostinte de limba engleza (nivel avansat) Experienta anterioara in domeniul recrutarii de personal Persoana comunicativa, dinamica si entuziasta Capabila sa gestioneze task-uri multiple Excelente abilitati de comunicare verbala si scrisa Receptiva, cu spirit de initiativa, responsabila si atenta la detalii Capacitate de munca in echipa Orientare spre client Constituie avantaj: • Cunostinte solide de legislatia muncii • Experienta anterioara intr-o companie multinationala

Restrictii

Nivel minim de educatie necesara Colegiu / studii postliceale

1 pozitii disponibile 0 persoane au aplicat deja

Joburi similare